Informacije o dostavi i plaćanju

1

Način dostave

Dostava svih proizvoda iz My Case online shop-a vrši se na teritoriji cele BiH posredstvom kurirskih službi na željenu adresu.

Termin dostave je do 7 radnih dana. Obavezno je ostaviti kontakt telefon kako bi Vas dostavljač kontaktirao oko preuzimanja paketa.

Pozivom Call centra bićete obaviješteni o detaljima isporuke Vašeg paketa.

2

Način plaćanja

Plaćanje robe kupljene preko našeg Internet sajta moguće je na dva načina:

Plaćanje preko računa

Plaćanje se vrši putem računa direktnom uplatom na račun, pod uslovom da se navede odgovarajući referentni broj koji se generiše prilikom naručivanja.

Plaćanje možete izvršiti standardnom uplatnicom u bilo kojoj pošti ili banci, ili putem interneta.

Svoju narudžbinu možete platiti putem Interneta platnim karticama VISA, Maestro ili MasterCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta.

Plaćanje pouzećem
Kod plaćanja pouzecem narudžbinu placate prilikom isporuke. Dostavljač će na Vašu adresu doći s pošiljkom i prilikom isporuke zatražiti da mu predate iznos za kojeg je pošiljatelj tražio da se naplati pouzećem. Plaćanje je moguće isključivo gotovinom.

3

Uputstvo za upotrebu

Prilikom poručivanja personalizovanih maskica korisnik uploaduje svoju fotografiju za čiji kvalitet My Case ne garantuje.
Upload slike je poželjan u što većoj rezoluciji kako bi bila kvalitetnije odštampana, inače ce štampa biti zamućena i lošijeg kvaliteta.
Za kvalitet ponuđenih slika u galerijama garantuje i odgovara My Case.

Molimo sve kupce da plate i preuzmu poručene proizvode prilikom dostave. Za sva pitanja, molimo da nas kontaktirate.
Možete nas kontaktirati putem kontakt forme na web stranici i odgovorićemo Vam u najkraćem mogućem roku.
Ako niste zadovoljni sa proizvodom, kontaktirajte nas putem telefona, e-mail-a ili preko Facebooka.
Fotografije koje ste uploadovali možete isprintati i vidjeti samo vi, i one ne mogu biti zloupotrebljene u druge svrhe.

4

Reklamacije

Ako ste nezadovoljni s proizvodom, prvo pozovite naš Call Centar. Kolege će vam dati informacije o tome kako možete reklamirati proizvod.

Izgled Vaše slike na maskici ne podliježe garanciji, jer u potpunosti zavisi od kvaliteta iste.

Ukoiliko kupac prilikom porucivanja pogriješi model telefona nema prava na reklamaciju istog proizvoda.

Ako nezodovljni stabilnošcu boje možete reklamirati proizvod u roku od 7 dana od dana prijema robe.

5

Otkazivanje porudžbine

Poručenu maskicu možete otkazati u narednih 4 sata od vremena završetka kupovine, nakon toga otkazivanje neće biti moguce i proizvod morate preuzeti i platiti prilikom dostave.